tisdag 18 november 2008

Var på framtidsdialogen

I helgen, Man blir såå inspirerad av av vissa människor
Jag lyssnade bl.a. på Wild´n frech tidigare ägare, man
kan inte annat än bli imponerad av henne. Tänk att
bli utsatt av det som hon blev behandlad av facket
det är så man mår illa av facket behandling.

Vidare så fick jag höra en stark kvinna från Örebro
som tagit sig ur "träsket" och arbetar nu med att
hjälpa andra kvinnor i utsatt position i livet.

Annat på konventet var Maud´s öppnings tal
vilken energi när hon pratade om migration och
invandrings frågorna.

EP listan antogs dessvärre tror jag inte på den,
man får hoppas att de som är med på den kan
jobba hårt och få till det, men när det saknas
vissa personer bara för att de inte tycker som RO
är dåligt!!!

Jag var i Holland i 3 dar och fick en genomlysning
av deras skola, mycket intressant.
samma typ av problem som vi har, med avhopp och
migration´s problem

jag fick mycket att ta med under den gångna veckan
hoppas att jag inte glömmer något på vägen för
det är mycket att ta med.

Inga kommentarer: