tisdag 11 maj 2010

Burka, niqab och förtal

Johan Lindahl har förtalat mig på sin blogg.

Vad kan vara mer typiskt för V än att fatta hela saken fel, mycket beklagligt

Det visar bara att Johan Lindahl vet ingenting om mig, vem jag är och mina värderingar om han hade en aning om det skulle han veta att jag vänder mig inte mot muslimer utan mot sharialagarna om du möjligen vet något om skillnaden däremellan.

Det är kränkande mot en kvinna att inte ta emot hennes framsträckta hand och hälsa. Hon är inte smittbärande eller smutsig.

Det är mycket kränkande mot omgivningen att dölja sitt ansikte, skrämmande för barn, svårt att föra ett samtal med ett tygstycke och lätt att dölja sig om man har skumma avsikter.

Detta är Sverige och där gäller svensk lag, om jag vistas i ett annat land rättar jag mig efter det landets lagar och bör kunna förvänta mig samma sak av dem som vistas här.

Om man lämnar sitt land för att friheten är beskuren, rimmar det illa med att i det nya fria landet kräva särbehandling av sin person, religiösa attribut och speciella lagar just det man lämnat för att man inte kunde acceptera de villkoren

Att Johan inte har insett att till och med Saudi Arabien börjar att liberaliseras och tillåta kvinnor köra bil, att få gå ut utan manligt sällskap och dessutom slippa bära Burka och Nikab m.m.

Då i dessa tider av en start av frihet för kvinnor i dessa länder, då vill kommunisten Johan
införa dessa lagar och seder i Sverige.

Inga kommentarer: